środa, 29 października 2014

Produkty ułatwiające pieczenie


źródło: http://janniezbedny.pl/produkty/produkty-do-pieczenia/foremki-do-pieczenia

Moją wielką pasją jest bez wątpienia gotowanie, ale jeszcze większą pieczenie! Uwielbiam ten zapach rozchodzący się po kuchni po otwarciu piekarnika i te delikatne aromaty wymykające się podczas pieczenia. Nic nie zastąpi świeżo upieczonej szarlotki, cieplutkiego chleba czy soczystej pieczeni.
Wszelkiego rodzaju ciasta i ciasteczka to jest podstawa w moim gotowaniu. Pyszne słodkości, którymi zajada się cała rodzina. Pomimo tego, że sam proces tworzenia wypieków jest niesamowicie przyjemny, to już sprzątanie po tym nie specjalnie. Perspektywa namaczania i mycia foremki do ciast jest tak nieprzyjemna, że nie jeden raz potrafi spowodować iż porzucam myśl o kolejnym wypieku. Czyszczenie brudnej foremki było dla mnie uciążliwe do tego stopnia, że zaczęłam szukać jakiejś alternatywy. Jednak na rynku niewiele producentów mogło zaproponować coś ciekawego. Na szczęście po jakimś czasie koleżanka poleciła mi wypróbowanie foremek do pieczenia Jana Niezbędnego. Początkowo sceptycznie podchodziłam do tego tematu, ale skuszona perspektywą częstych wypieków zdecydowałam się i nie żałuję! Foremki są świetne i bardzo wygodne w użyciu. Ich dużym plusem jest to, że oprócz pieczenia można je także zamrażać, a zamrożone produkty mogą być od razu wsadzane do piekarnika. Dodatkowo nic do nich nie przylega w związku z czym nie wymagają smarowania tłuszczem, dzięki czemu potrawy są lżejsze.
Foremki do pieczenia nadają się nie tylko do ciast, ale także do pasztetów i zapiekanek.
Dla wielbicieli potraw mięsnych w szczególności pieczeni polecam worki do pieczenia. Mięso w takim worku piecze się szybciej i przede wszystkim we własnym sosie, dzięki czemu nie zawiera dodatkowego tłuszczu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz